fredag 18. september 2009

header og datadyr.

Jeg har vært så heldig å få ny header idag. Det er Heidi(www.heidisb.blogg.no) som har laget den til meg.

Dagen idag har vært som de fleste andre dager. Har vært på jobb, løpetur og sett på verdens beste serie, Dexter!! For dere som ikke vet hva jeg snakker om; SJEKK DET UT!
På jobben idag kom den nydeligste lille jenta og leverte en kovolutt over disken. "Til Kaptein Sabeltann på Den Sorte Dame", stod det skrevet. Oppi lå det to smokker. Jeg forsikret henne om at jeg personlig skulle overrekke smokkene hennes til Kaptein Sabeltann neste gang han kom innom.

Jeg har nok en gang en Dagens Refs å komme med:

Datadyr aka Tamagotchi. De er tilbake for fullt. Jeg har uheldigvis sagt meg villig til delt foreldreansvar for en Tamagotchi. Den holder meg våken om nettene og piper og klynker seg på de værst tenkelige tidspunkt. Igår morges kom jeg til å kaste fra meg Tamagotchien i en grøftekant da jeg syklet til jobb. Orket rett og slett ikke mer. Men tror du vel ikke den fortsatt lå og pep da jeg syklet samme vei tilbake etter endt arbeidsdag?!? JO. Og samvittighetsfull som jeg er, måtte jeg selvsagt plukke den opp igjen og ta den med hjem. Så her sitter jeg da, med et hysterisk datadyr ved min side. Tror jeg går på veggen. Umulig å få noe som helst morsfølelse for denne. Tror den må en tur til helge-mammaen sin imorgen. Gled deg, Sigrid!!

Sov godt, de som kan.

1 kommentar:

Anonym sa...

ha ha ha.. ser deg for meg der du sitter med det ekle datadyret og skuer surt ned paa den. lykke til med sovingen i helgen da, naar du kanskje blir kvitt den for en stund;)
cathrine