tirsdag 15. september 2009

valg meg her og valg meg der.


Begynner å bli litt smålei av Valget nå. Lyden av høylytte politikere med sinte stemmer, hver gang man skrur på tv'en. Avisforsider med trynet til Siv, og nyhetsinnslag om Ernas klesstil. Jeg har stemt, jeg har gjort min borgerplikt, og nå vil jeg har fred. Selv om jeg ikke ga min stemme til Jens, må han gjerne få sitte fire år til på statsminister-tronen. Bra fyr.

Men når det er sagt.. Endelig er min favoritt-årstid her. Høsten<3 Jeg elsker at jeg må begynne å bruke ullsokker i skoene snart. Og det finnes ingenting bedre enn en varm kopp kakao som kveldskos. Lua er allerede på plass hver morgen, og nå venter jeg bare på å ta den nye, fantastiske ullgenseren min i bruk.
Jeg gleder meg til løvet ligger strødd på bakken, til rim, og til kalde morninger hvor man puster frostrøyk og gjemmer nesa bak skjerfet. LOVE.

Nå skal jeg lese meg våt i øyekroken. Tristeste boken, "Ro Uten Årer".
Nattinatt.

Ingen kommentarer: