søndag 18. oktober 2009

asker is the shit.

Har det helt konge i Asker! Har fått eget rom og egen nøkkel. Oda er ca 20m borte i veien, og jeg deler seng med min kjære Sigrid. En liten uting når man begynner på jobb kl 7 og ligger våkne halve natta og skravler.
Antways, nå er det over en uke siden sist jeg blogget. Jeg har ikke hatt tid rett og slett! Har vært opptatt med Wii Band og te-drikking hos Oda. Og hjemme hos The Hauglins har det gått i sene filmkvelder og Dolly Pizza. Var også på Hockeykamp på tirsdag. Det var dritfett. Selv om Asker tapte. En basketkamp har jeg også fått med meg i uken som gikk. Som nyinnflyttet Asker-borger må en jo stille opp på idrettsarrangementer og kulturelle tilsetninger i nærområdet.
Idag går turen til Overens, hvor sigrid jobber. Skal ta meg en kaffe, lese søndagsavisen og vente på at bestevenninnen min blir ferdig på jobb. Ikveld skal vi lage treretters middag. Vi ble så inspirert av det der "fire stjerners middag".

to gode venner for veeeldig lenge siden.

God Søndag!

Ingen kommentarer: