mandag 5. oktober 2009

på flyttefot.


Det blir stadig tommere i det gamle huset. Tante vasker og ordner døgnet rundt. Imorgen er det min og Fredriks tur til å kjøre noen flyttelass. Søndagen gikk med til å male et tak. Er dritstøl i skuldrene idag. Men det ble knallfint!
Etter at jeg var ferdig med mine plikter, belønnet jeg meg selv med en bytur. Sigrid og jeg tok en latte og så deretter Jenta som lekte med ilden. Dritbra! Er helt bitt av Stieg Larsson-basillen.

Idag har jeg vært på jobb, jogget en tur, sett Jakten på Kjærligheten sammen med tante, og snakket med Hannemin på tlf. Savner Hanne så sykt om dagen. Larvik virker drøyt langt unna! Og Ethiopia er enda lenger. Gruer meg til du reiser, Hanne<3
Og BTW, snart kommer Oda hjem fra Køben en liten uke! Da blir det kvalitetsetid, fyll og fanteri! Blir fantastisk!
Kikker en del på leiligheter i København for tiden. Månedene flyr og plutselig er flyttedagen her. Can't wait!

-Henri

2 kommentarer:

Anonym sa...

synes du er flink å hjelpe til jeg, ser deg for meg der du styrer og ordner;) cath

Henriette sa...

Hehe!! Takk, søtis! :)