lørdag 3. oktober 2009

tamagotchi har dævva.

Datadyret har altså oppført seg eksemplarisk siden onsdag etter min mening. Ikke et pip fra den rosa dingsen, siden jeg forlot Hauglins residens med Tamagotchi i jakkelomma. Men. Den har dødd. Jeg beklager Sigrid, men jeg har tatt livet av datadyret.
Jeg har ikke fått en eneste fornemmelse om at noe var galt. Den har ikke gitt fra seg en lyd siden onsdag. I god tro, regnet jeg derfor med at Tamagotchi var lykkelig og storfornøyd.
Men den gang ei.



R.I.P Tamagotchi.

PS: Har nå fått bekreftet at jeg ikke er klar for hverken hund, baby, eller andre søte skapninger som til tider er en veldig fristende anskaffelse.

3 kommentarer:

Anonym sa...

synes nå det var på tidet at den irriterende dingsen strøk med jeg nå da.. :)

cath

Oda sa...

har den dødd?????? nooo.

So sad.

Henriette sa...

vi kan gjenopplive den når du kommer hjem:)