mandag 26. oktober 2009

perfeksjon.

Ah, jeg har hatt en fantastisk fin helg. Har tilbrakt masse tid med favoritten min:

Hun har vartet meg opp med taco, kyllingmiddag og andre herligheter. Vi har shoppet. Masse. (hjelp!). Vi har drukket kaffe med Anniken. Og med Kristin. Og Line!
Jeg har møtt herlige Solborgmennesker - i bøtter og spann!
Jeg har drukket vin.
Jeg har møtt den gamle flammen.
Jeg har sett den digge leiligheten til Line og Maiken.
Jeg har vært på tidenes beste nach.
Jeg har smilt masse:

Jeg har sett sinnsykt mange episoder av Sex og Singelliv.
Jeg har vært med på forelesning på NTNU i noen få minutter.
Jeg har sett igjen en god, gammel venninne - og mimret om gamledager:

Happytimes:

<3

2 kommentarer:

annikien sa...

oh no! jeg kom akkurat på at jeg glemte å få sett sjølveste truls! crap. jaja var hvertfall kjempehyggelig å se deg igjen:)

Anonym sa...

vil ha deg tilbake snart!! savner deg allerede, beste helgen jeg har hatt på leeeenge! c