onsdag 7. oktober 2009

solborghangout.


Denne helgen blir HERLIG! For jeg skal nemlig henge med herlige Solborg-mennesker. Først ut er Sigriden min og Vici, imorgen. Vi skal drikke te/chai latte på Sør og prate hull i hodet på hverandre. Det blir garantert en suksess! Tommelopp for gode venner og høstkvelder i Oslo.

Så, helgens høydepunk: Oda kommer hjem på visitt fra det store utland. Jeg gleder meg sååånn! Akkurat nå sitter jeg her og krysser det som krysses kan for at hun skal naile eksamen imorgen.

Anyroad, på lørdag flytter jeg inn hos familien Hauglin for en liten uke. Det er nemlig et hull(!!!) i det nye huset vårt som må fikses før jeg kan flytte inn på rommet mitt. Og snille som de er, stiller The Hauglins opp med husrom og hjertevarme! Takk skarru ha, Sigrid :)

Dagens refs: fuktskader og råte!! Enough said!

2 kommentarer:

Oda sa...

Åhh som jeg gleder meg.. kommer fortere enn fort!! <3

Henriette sa...

Lykke til! Fingers crossed!