torsdag 1. oktober 2009

sigridtime.


Igår hadde jeg den deiligste kvelden på lenge. Var hos min kjære og aller beste Sigrid. Hun hadde laget taco til meg, og jeg hadde med film og snop. Menn som hater kvinner. Usannsynlig bra film! Så på søndag bærer det rett på kino for å se oppfølgeren!! Jeg gleder meg.
Får se alt for lite til beste-sigrid om dagen. Selv om vi bor ca 14 steinkast unna hverandre. Vi jobber bestandig til forskjellige tider, og det suger.
Gleder meg til å bli samboere i København, sigg<3
Nå skal jeg ta en tidlig kveld. Nettopp kommet hjem fra jobb og er drittrøtt. Vi holder på å flytte, så her blir det fullt kjør hele helgen. I tillegg sendte Sigrid med meg datadyret, så jeg er helgemamma. Forsikret henne om å ta godt vare på det. Vel, vi får nå se hvor langt tålmodigheten min rekker. Men hittil har tamagotchi oppført seg eksemplarisk!

(sjekk ut www.heidisb.blogg.no)

Ingen kommentarer: