mandag 13. juli 2009

besøk.

Idag har vært digg. Har hatt fri og besøk. Tante og jeg har vært på Dalsnibba og spist brunch. Hun hadde med både hjemmelagde rundstykker og banankake (my fav) i sekken. Var kos å se henne igjen, går fort et år mellom hver gang. Etter brunchen vår, dro vi innom et par andre turistattraksjoner, før vi rundet av det hele med en kaffe mocca på bistroen.
Tommel opp for tanter og tantebesøk :)



Nå skal jeg hinke meg ut i sola og prøve å jobbe litt med brunfargen. Har til og med kjøpt meg bok. Jeg elsker fri.

Blogges :)

7 kommentarer:

Oda sa...

banankake er det beste som finnes.

Henriette sa...

JA!! Snakker vi bakedag når jeg kommer hjem odis?

Anonym sa...

Krydderkake er jo best da...

Henriette sa...

Krydderkake smaker høgg

Anonym sa...

Frekkassen

Hanne sa...

OREOS!!!!!!!!!!! <3

Anonym sa...

mm <3