torsdag 9. juli 2009

er du helt pasient eller?

Silje Kristine Knotten er tullerusk. Hun er definisjonen på en sunnmøring med sin herlige dialekt og sine fyllakatastrofer.

Silje er en av mine trofaste følgesvenner. Hun sprer glede og latter til enhver tid og er igrunn ganske fantastisk.
Iløpet av den tiden jeg har kjent Silje (altså det siste året), har hun mistet 7 mobiler og 14 bankkort. 3 snowboardjakker er sporløst forsvunnet og hun presterte å rote bort passet sitt i USA!
Dette kvinnemennesket skal vi altså på tur med. Og vi gleder oss! For det er alltid liv og røre rundt Siljemor. Og selv om hun kan være irriterende hyperaktiv, surrete og helsprø, er hun som en vitamininnsprøytning resten av tiden. Med sine enorme fotball-legger og sin afrikanske rompe (som forøvrig alltid stikker seg ut), blir du sjarmert i senk på 4 sekunder.



På fylla er hun som regel å finne liggende(!!!) på dansegulvet der hun fremfører hjemmelagde koreografier, eller sittende utenfor et utested med en bakt potet på låret fordi hun har blitt kastet ut. Silje må bare oppleves! <3

5 kommentarer:

Siggen sa...

Silje må oppleves, ingen ting annet å si om det! Gleder meg til turen med dere jentene min<3

Anonym sa...

sjæl :)

Anonym sa...

Steik! Ho dere Silje virker så sykt kul ass.....hvordan kan jeg nå henne? Jeg må bli venn med ho. da blir jeg kul.

Anonym sa...

tenkte jeg skulle publisere kontaktinfo hvis interessen for dama er stor..

Anonym sa...

Henri,dette var moro.En ny favoritt,i favoritter:) Line