søndag 19. juli 2009

jadda så..

Da var det nok en klein dag. Det er noe med Geiranger. Er virkelig ikke mulig å gå ut og kose seg med et par pils her. Enten er du klin edru (og kjip), eller så er du sørpe drita. Sistnevne passer vel best som beskrivelse på meg igår.
Startet kvelden på kokke-vors og endte den fullt påkledd i en badestamp. Mellom slagene fikk jeg også tid til å spandere på meg litt for mange pils og en strawberry daiquiry til 115 spenn(!#*¤#"%!), danse heftig på nattklubben, og ha en sær samtale med en fyr som het Knut.

Ruslet klissvåt hjem sammen med Sigrid i 5- tiden. Plukket opp og skrapet sammen en lost vaktmester-Hasse på veien og prøvde å finne et smutthull inn på det låste hotellet for å lage toast. Ga opp etter en halvtime og hoppet til køys ved morgengry.
Silje er igjen forsvunnet. Men vi har en anelse om hvor hun er.


Nå venter Sigrid og jeg kameratbesøk fra Ålesund, og vi skal på tur bak en foss.

So long :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg savner flere innlegg! Jeg er fast leser..