fredag 31. juli 2009

bloggtørke.

Jeg har endelig kommet hjem fra Geiranger. Og ettersom livet i Oslo by er fjorten ganger mer entertaining enn livet i Geiri, har jeg ikke hatt tid til å blogge.

Idag har jeg vært hjemme en uke, og jeg har kost meg glugg. Jeg har vært hos Anna, som til vanlig studerer i USA, på reker og hvitvin. Jeg har feiret 20års dagen til Oda med nok en dunk med vin, fulle venner og en tur på byen i Asker sentrum. Jeg har spist sushi x antall ganger. Jeg har vært på kino og sett BÅDE Harry Potter og Hangover!(Kino er undervurdert). Jeg har drukket favoritt-smoothien min. Og jeg har hatt digg chill-kveld med mitt yndlingspar - Hanne & Olli. Livet er bra!!
Har enda noen dager med ferie igjen, og de skal brukes godt. Har lagt ca null planer, og det passer meg bra!
Nå skal jeg stikke innom en tur på den nye jobben. Og ellers er planen rekemiddag og hygge med tante Best og onkel Kul.

From Bærum with happiness.

Ingen kommentarer: