tirsdag 7. juli 2009

guess who's back.

Idag kom min kjære Sigrid tilbake til bygda, så nå er det full fres på soltua. Hun har flyttet inn på rommet og overtatt Hannes gamle seng. Vi har nettopp sett MJ's minnestund, bare sånn for å være litt kulturelle. Og ellers har vi feiret starten på den siste tiden i Geiri med grønne epler og sørlandschips.
Siggen tok med seg longboardet opp, så nå blir det skating og chill i sola fremover. Oh Joy! :)

Vi venter i spenning på når Silje bestemmer seg for å dukke opp. Hun er uten mobil og umulig å få tak i.

Nå er vi godt innstallert i hver vår seng og har planer om å sette på en episode eller to av Paradise.

Dagens Refs: Usher (!!) sang i MJ's minnestund. Trenger jeg si mer?

Jeg har rappet noen oslo- pics fra Kristines blogg:


Jeg elsker Oslo <3 Kun få uker til jeg er tilbake.

Ingen kommentarer: