torsdag 9. juli 2009

kickoff.

Filmkos på sengekanten ble midlertidig innstilt da jeg ble overtalt til en spontantur på nattklubben. Og morsommere kveld er det lenge siden jeg har hatt. Svenske MC - folk, et lite islandsk drama, en full bergenser, en dansende polakk, s & s, og billig øl. Kan det bli bedre?
Ettersom vi skulle tidlig på jobb idag, var Sigrid og jeg fornuftige og gikk og la oss i 3 tiden. En times tid senere kom Silje Knotten ravende med et longboard under armen og en diger mr. lee. Hun tilbrakte natten på gulvet med nudlene ved siden av hodeputa. Søt fyllik.

Arbeidsdagen fløy avsted idag, selv om jeg hadde en hel etasje alene. Det betyr at jeg har redd opp 48 senger og vasket 24 bad.

Nå skal jeg rydde rommet før mine kjære kommer hjem fra jobb. Mor og far Hauglin er i bygda, så de vil sikkert ta en kikk på criben vår også.
Og senere har vi blitt invitert til filmkveld med vaktmester-Hasse i puterommet. (Ikke så dirty som det høres ut!).

Dagnes Refs: Baccalao, fordi det smaker helvette.

Blogges :)

2 kommentarer:

Siggen sa...

Haha rommet ble fylt med nuddelsmak i fire tiden! Alltid like deilig å sove med nuddler i nærheten..

Henri sa...

det sitter fortsatt i veggene.