onsdag 8. juli 2009

i heart onecall.

Hannemin har nettopp skiftet mobil-abonnement. Det betyr at hun har 25 gratis ringetimer i måneden, og 2 av dem brukte hun nettopp meg meg. Det gjør meg glad i sjelen. Jeg har fått updates om livet i Larvik & Olli, og hatt lættis i en halvtime (Hanne: "haha, jeg prompa! vent så skal jeg ta mobilen ned så du kan lukte. Sånn, nå gjorde jeg det!") Dama er sprø og jeg elsker det.

Ellers er tiden inne for å si opp jobben som værelsesbetjent som det så fint heter seg på Hotell Geiranger. Etter overtalelse fra Hannis har jeg bestemt meg for å gjøre det ikveld. Over mail så klart. Gleder meg til god stemning og varme smil på hotellet de neste ukene. (!)

Hadde faktisk en sykt bra dag på jobb idag. Takket være Aneta. Og i den anledning må jeg komme med Dagens Refs: Til meg selv. Nå er det slutt på å være dømmende og lite imøtekommende. Kollegaen jeg trodde var den sureste dama i bygda viser seg å være konge! Go Polen!

Snart kommer Silje og Sigrid hjem fra jobb. Da blir det syke Roski-historier og film på sengekanten. Can't wait <3

Har forresten fått dilla på iste i det siste. Tror det er fordi jeg savner Hanne.


From Geiranger with love.

2 kommentarer:

Hanne sa...

ååååå <3 <3 <3 HENRIETTE! jeg savner deg! jeg kommer til å ringe deg masse mer, og det blir tidenes moment når vi treffes igjen. du vet den plassen du har i hjertet mitt med blomsterbedd rundt? blomstene har visna.. de trenger Henri-påfyll!! elsker deg :) nuss

Henriette sa...

Det er det fineste noen noengang har sagt til meg. Henri kommer snart og vanner blomstan. Jeg hjerter deg også Hannis <3 Du er gulli.