mandag 6. juli 2009

supernoia.

Jeg har utviklet angst. Eller en alvorlig form for noia om du vil. Akkurat nå synes jeg jobben min er den jævligste i hele verden. Jeg har noia for støvsugere etter flere uhell den siste tiden, der monstersugern har rullet over tåa mi. Jeg har noia for å åpne dolokk, da jeg virkelig har fått erfare at folk glemmer igjen de ekleste saker nedi dass (flush for f***). Jeg har noia for å re senger, da det er stor sannsynlighet for plutselig å stå ansikt til ansikt med en brukt bestemortruse eller det som værre er.

Jeg gleder meg så sinnsykt til å peke snuten i retning Tigerstaden. Der hjemme venter verdens beste tante & onkel, gode venner man ikke har sett på alt for lenge, en stefar med ferieplaner, longboardet mitt og en barnehagejobb.

Ingenting er forandret i Geiri på en uke. Bortsett fra at det har kommet to nye stuepiker, Ida og Janne. Hell og Lykke!
Imorgen kommer Silje tilbake fra Roski. Henne har jeg ikke sett på mer enn en hel uke. Gleder meg til å høre ville historier.

Dagens refs: Aleksander Rybaks nye "sommerhit" som er irriterende fengende.

Sola skinner og jeg skal ut og skinnes på!

Ingen kommentarer: