mandag 6. juli 2009

lykke.

Alt for lenge siden sist jeg blogget! Men jeg har rett og slett vært for opptatt med å være lykkelig. Har hatt to miniferier. En i Ålesund og en i Oslo. Nå er jeg derimot tilbake i Geiri, og her skal jeg tilbringe noen få uker til før jeg vender nesa hjemover.



Sist ukes lykke:
*Reker og hvitvin hos Knottene
*Kajakktur og nuss i Geiri
*Sol
*Gode venner
*Sushi på brygga
*Harrytur til Sverige
*Bading i solnedgangen med J
*Hamburger i hagen
*Svømmebasseng
*Familien Hauglin
*Jordbær
*Oslo Live
*X antall dunker med hvitvin

Jeg er happy, trøtt og veldig betatt!
Livet er digg, og det er du og.

5 kommentarer:

Hanne sa...

jeg liker måten du har slått ut håret på med naturlige falls uten utretting - du er nydelig! utstrålingen din skinner over på jens, han er heldig. dere kler hverandre - ta vare på det og ikke tull! nydelige deg som jeg så mye savner hver dag!!! jeg elsker deg!
din hannepanne

ellis sa...

så søte!!!

Henriette sa...

:) Savner deg også Hanne. Du er gull!

Ellis: jeg har store planer om Bergen visitt.

Anonym sa...

Har du Copyright på det bildet der???

Henriette sa...

Morsom du ;)