torsdag 25. juni 2009

idyll.

Idag har Geiranger virkelig vært vår venn. Har vært tropevarme og skyfri himmel fra vi stod opp i morges.
Etter en kort arbeidsdag forflyttet vi oss ned på brygga og drakk pils og cider mens vi nøt idyllen. Har blitt litt solbrente idag alle mann, og det er digg :)
Idag har vi faktisk vært her i en måned. Tiden har gått dritfort. Og jeg liker det! Om like lenge bærer det hjem igjen til hovedstaden, gode venner og sommerferie.

Ikveld har jeg vært flink og sporty. Vært på joggetur. Mens Hanne har bekymret seg vilt den halvtimen jeg var borte. Her i bygda er det nemlig dødsfall og mystiske forsvinninger hvert år. Men jeg overlevde løpeturen og er fortsatt i god behold.

Jeg fikk nettopp vite at Michael Jackson er død. Sprøtt!

Jeg gleder meg sykt til imorgen. Ser frem til bålfest, Jens og kos. <3

Sigfrid i sola

Nå er det pakketid. For jeg skal til Ålesuuuuuund!
RIP MJ

Ingen kommentarer: