mandag 22. juni 2009

fjolls til fjells.

I helgen har jeg hatt besøk av fine Christine. Og med henne kom sola. Geiranger har virkelig vist seg fra sin beste side de siste dagene. Vi har spist pizza på bistroen, vært på sightseeingtur i Geirangerfjorden, testet ut utelivet i bygda, danset og festet med hundrevis av Harley Davidson-folk, drukket te og kaffe mocca på Cafe Ole, hatt mini- bbq på den hemmelige brygga, hatt vaffelfrokoster i sola utenfor joker, drukket hvitvin med sprite oppi, og kost oss glugg. En perfekt helg med en perfekt venn.
Idag tidlig dro Christine tilbake til sivilisasjonen. Gullungen skal på Jason Mraz konsert ikveld og jeg kunne ikke vært mer misunnelig.

Sola skinner ikke lenger i Geiranger, og den grå hverdagen sniker seg innpå oss igjen. Idag har vi vært på jobb, spist pasta bolognese til middag og jeg tror kvelden skal brukes til å se en film og chille. Med mindre jeg får et enormt stort behov for en joggetur.(tvilsomt!)

Jeg gleder meg til helgen! Da kommer Jens! Og vi skal på bålfest i Ålesund! Vi skal bo på hotell, og jeg skal være den perfekte hotellgjest. De siste ukene har jeg nemlig erfart at det er sjelden vare. Og når vi først er inne på dette med hotellgjester, har jeg en Dagens Refs å komme med: Hotellgjester som ikke flusher ned i do. Det skjer oftere enn en skulle tro. Trenger ikke gå nærmere inn på dette. ÆSJ!

Jeg er sliten etter 3 dager med fylla på rad. Blogges :)

Ingen kommentarer: