torsdag 18. juni 2009

No sun - No fun.

Dagen idag har vært kjedelig. Har jobbet, vært på Bistroen x 2 og hengt med Hanne og Arna. Det er ingenting å gjøre her når det ikke er fint vær. Ihvertfall føles det sånn.
Men imorgen kommer Christine, og da blir det andre boller!! Skal ha en skikkelig girls night out, med islendingene, mine 3 og oslobesøket mitt. Gleder meg.
Christine har kjøpt med noen nødvendigheter fra sivilisasjonen, vin og hårfarge. Bare et par eksempler på noen av de mange tingene som ikke er å få tak i her.

Til helgen er det Harley Davidson - treff her i Geiranger. Og vi har allerede fått en smakebit på hva vi kan vente oss de nærmeste dagene. MC folkene har begynt å strømme til på sine sylharry motorsykler. De har hjelmer med påsatt hår, maskoter & revehaler i antennen og tonene fra DDE spres utover bygda fra stereoannleggene deres.

Så er det tid for Dagens Refs: Hva skjer med amerikanere? De er brautende, rotete og dumme. "How long did it take to build this fjord?" "How far do I have to go to see the trolls?". De driver vaskeribedrifter på badet på hotellrommene sine, og det er nesten umulig å brøyte seg vei gjennom det som ser ut som en sigøynerlandsby med tørkesnorer og dryppende våte underbukser og helsetrøyer hengende overalt!

Men nå skal jeg gi den nydelige roomien min litt oppmerksomhet. Jenteprat på G. Blogges :)

Ingen kommentarer: