mandag 15. juni 2009

monsterbedriften.

Idag er det regn til fjells. Sykt kjipt for alle turistene som har dratt den lange veien fra India, Usa, osv.. Men digg for oss slitne stuepiker, som kan chille på rommet uten dårlig samvittighet.
Har vært supereffektiv på jobb idag, og fått skryt for mine stuepikeferdigheter. I like!

Idag hadde Hanne og jeg vaffel-lunch på joker. Det var digg! De har nemlig de beste vaflene i hele verden. Og ei litta vaffel er det bare å unne seg på en grå mandag. Dessuten hadde vi noe å feire, men det skal jeg ikke gå nærmere inn på, Update om dette kommer senere.

Imorgen har jeg FRI, og jeg gleder meg! Skal legge meg sent og sove til jeg våkner av meg selv! Så skal jeg ut på joggetur, uansett vær. Det begynner nemlig å bli litt for lenge siden sist.

Har egentlig ikke så mye nytt å legge til fra igår. livet går sin vante gang på Hotell Geiranger aka Monsterbedriften. Hanne og jeg har hatt noe morsomme dager på jobb i helgen. Vi har nemlig sneket oss til å jobbe på samme etasje og det blir det moro av. Hanne er mitt lyspunkt i hverdagen. <3

Ting jeg liker i Geiranger:
* Hanne Østby, min worquenesh!
* at Sigrid & Silje bor rett oppi bakken.
* at de har verdens beste vafler på joker.
* Kaffe Mocca'n på Cafe Ole.
* å glede seg til besøk.
* at Moods of Norway har åpnet butikk.
* norske jordbær.
* roterommet til Hanne og meg.
* Islandske, herlige Arna.
* vår hemmelige brygge.
* late, solfylte fridager.

God Mandag!

Ingen kommentarer: