onsdag 10. juni 2009

Osloelsk.

Dagen idag har vært helt konge! Har gjort så sykt mye fornuftig idag (og noe litt ufornuftig). Det startet med at Jens plukket meg opp på formiddagen og vi dro til skattekontoret for å ordne skattekort til han. Deretter dro vi inn til Oslo. Jeg skulle nemlig gjøre om på tatoveringen min, og det gjorde jeg! Den ble kjempebra! Og mye større enn den forrige! Er så sinnsykt uvant å se ned på armen nå. Jens var med som psykisk støtte, for nervene var tilstede. Jeg har allerede angret en gang liksom! Men denne vil jeg nok ikke angre på, liker den bare bedre og bedre(er sånn med flere ting om dagen!).
Etter at tatoveringen var unnagjort dro vi og spiste superdigg sushi!!
Og så bar det ut på leting etter sko. Og gutten endte opp med noen fete fra Moods.

Har også vært inne på Rådhuset idag, bare for gøy (??). Og tatt Bygdøybåten.
Oh happy day!
Selv om Norge ble rundspilt av Nederland, men det bryr jeg meg egentlig ikke så mye om.

Det er en ny dag imorgen, så nå er det natten. :)

Ingen kommentarer: