fredag 12. juni 2009

Voi voi.

Ja, da satt jeg her igjen. Høyt oppe på fjellet, etter en lang dag på jobb. Tok nattbussen tilbake fra Oslo og hoppet rett i stuepikeuniformen i morges. Kjenner på kroppen at jeg har sittet i et hardt buss- sete i natt, og merker i hodet at jeg ikke har fått så mye søvn det siste døgnet. Men det er faktisk litt OK å være tilbake. Har kommet et par nye stuepiker mens vi var borte også, så nå er jeg som veteran å regne.

Hadde en veldig hyggelig siste dag i Oslo igår. Var på kafe med Tonje, som har bodd i Frankrike det siste året. Så vi fikk catchet opp litt igjen, kjempekoselig! Også var jeg må minishopping med Jens. Og vi tok turen innom SmoothieXchange, så jeg fikk drukket yndlings- smoothien min før jeg dro tilbake. Herlig!
Men nå er det altså tilbake til hverdagen i Geiranger. Har heldigvis noe å se frem til da, får nemlig besøk både neste helg OG helgen etter. Min kjære Christine står først for tur. Og det blir dødsbra å se henne igjen! Hun holder for tiden til i Manchester, men vi har likevel fått sett veldig mye til hverandre i år, og det liker jeg!! <3

Og helgen etter kommer Jens. Det blir helt konge!

Nå skal jeg se på One Tree Hill med min worquenesh. Litt kvalitetstid må til etter flere netter fra hverandre :p

Til slutt må jeg bare si at Hanne og Sigrid er fantastiske! Dere vet selv hvorfor <3 Evig elsk!

2 kommentarer:

Sigrid sa...

Evig elsk til bake til deg og Hanne!
Var faktisk en veldig hyggelig buss tur i går, selv om setene var harde og timene tikket ned til arbeidstid! Må si det igjen, utrolig glad i dere<3

Henriette sa...

Sigfrid <3