torsdag 4. juni 2009

Karma?

Dagen idag har gått superfort! Var veldig greit på jobb og ikke så alt for mye å gjøre, til en forandring! MEN, idag gjorde jeg den store feilen å stå opp på feil bein. Det gikk knirkefritt før lunch, men plutselig skjedde det en hel rekke hendelser som enten skyldes uflaks eller dårlig karma. Velg selv.
Bestemte meg for at jeg for en gang skyld hadde lyst på kaviar og egg på brødskiva idag, noe jeg vanligvis ikke er noe særlig fan av. Spiste opp maten min, men syntes noe smakte litt rart. Og neimen hadde ikke kaviaren gått ut på dato den 27.mars!!!! Gikk en time før lunchen kom i retur.
Men det slutter ikke her. Da jeg skulle starte på badene, var jeg så uheldig å snuble i en søppelbøtte og tryna så lang jeg var over kanten på badekaret. Glosene som kom ut av munnen min de neste sekundene egner seg ikke for gjentakelse.

Nå er arbeidsdagen over, og jeg skal ned å ta en kaffe på Cafe Ole med min kjære Hanne og islandske Arna!

So long :)

3 kommentarer:

Hanne sa...

hahahaha, lættis!

KAVIAR KAVIAR KAVIAR KAVIAR KAVIAR KAVIAR KAVIAR KAVIAR KAVIAR KAVIAR KAVIAR KAVIAR KAVIAR KAVIAR KAVIAR KAVIAR KAVIAR KAVIAR KAVIAR KAVIAR

*BLUUÆHK*

Henriette sa...

Østby!! Rull inn puppen.

Anonym sa...

ha ha ler like godt hver gang jeg hører den kaviar historien, gleder meg til å høre mer fra ulykkesfuglen min;)
cath