onsdag 17. juni 2009

jeg sitter nedpå brygga og ser utover havet, en solskinnsdag i ferien min.

Jeg har faktisk ferie. Rart å tenke på. Sommerferien er ikke lenger det den engang var.
For noen år siden var sommerferie synonymt med bading, soling, TV- titting, grilling, sove lenge om morningen, late formiddagstimer i hagen og frokostbesøk av og hos venninner.
Sommerferiene de senere årene består av jobbing, jobbing og enda mer jobbing. Så, kan det da egentlig kalles ferie?

Har likevel fått en dose feriefeeling idag. Etter jobb dro Hannemin og jeg ned på brygga vår. Sola skinner i Geiranger, vi har drukket iskaffe og iste og hatt latterkrampe i en time.
Jeg er lykkelig. Lykkelig fordi jeg har verdens beste Hanne å dele hverdagen og sommerferien med. Lykkelig fordi det er sol. Lykkelig fordi jeg snart får besøk av Christine. Og lykkelig fordi Hanne er det.



Men, jeg har likevel en Dagens Refs på lager: Brudd på intimgrensen. Jeg har nemlig en kollega, uten å gå nærmere inn på hvem, som til stadighet sniker seg innpå meg og står ca 1.3mm fra ansiktet mitt når hun snakker til meg. Hun er så nærme at jeg kan måle temperaturen på pusten hennes og lukte hva hun spiste til middag i foregårs. Sykt freaky, og sykt irriterende!

Må også tilføye at jeg er kåret til dagens vinner av Facebook - burning. Ole Jaad, you know I'm right.
Forventer en grusom hevn though.

Forresten lukter alt undertøyet vårt banan, grunnet overmoden banan i kommodeskuffen. Min feil.

Ha en herlig onsdagskveld. Jeg må fjerne bananen før Hanne dreper meg.
Peace & Love

4 kommentarer:

Hanne sa...

JEG HATER BANANER OG HAR SIKKERT FÅTT BANANFLUER I TRUSENE MINE. takket være deg. men jeg liker deg fordet og er ganske så glad i deg!

Henriette sa...

Er det derfor det klør sånn?

ellis sa...

Haha, -- det jeg sitter og lurer på er hvorfor du in the first place valgte å plassere en banan i kommodeskuffen med undertøy?

Sleng opp et bilde av hvordan tatorveringen din ser ut nå etter makeover-en da Henri!

Henriette sa...

Bananen var ikke plassert i samme skuff som undertøyet, men i skuffen under. At bananlukten likevel har satt seg i undertøyet vårt, sier vel sitt.