tirsdag 16. juni 2009

ledig.

Idag er jeg ledig. Eller, jeg har fri som det heter på norsk.
Jeg sov helt til Hanne kom og vekket meg i lunchen. Som oftest liker jeg å bli vekket av Hanne. Jeg kan f.eks våkne til: God morgen vennen min, pjusking på armen eller et Hei, jeg er glad i deg! Og sånne vekkinger er som balsam for sjelen. Takk Hannis! <3
De gangene jeg derimot ikke liker å bli vekket av Hanne, er når hun setter på en stygg intens ringetone på mobilen sin og dytter den inn i øret mitt. Dette har nemlig skjedd mer enn en gang!

Jeg har tatt en digg dusj og spist yoghurt- frokost. Sola har begynt å titte frem mellom fjellene og fuglene synger av full hals. På en deilig dag som dette, ser til og med jeg at Geiranger er ganske vakkert. Nå fikk jeg nettopp melding av islendingen min som lurte på om jeg ville være med å ta en kaffe. Og det vil jeg. Joggetur får bli senere. Men jogges skal det! Jeg LOVER! Har forresten blitt oppfordret til å begynne med dagens refs her på bloggen. Så her kommer'n.
Min første Dagens Refs: Jeg hater, og da mener jeg virkelig HATER overmadrassen på senga mi. Hver eneste morgen og hver eneste kveld har den sklidd av senga, og ligger og subber i gulvet. Og hver eneste morgen og hver eneste kveld må jeg løfte madrassen tilbake på senga og stramme lakenet. Jeg er så dritt lei den madrassen!

Men nå står kaffekos for tur.
Ha en fin dag, Sigrid!

PS: Jeg blir alltid glad for postkort! Føl deg truffet.. :)

1 kommentar:

Sigrid sa...

Takk Henri min<3