fredag 12. juni 2009

geirangerissues.

Ting som irriterer meg i Geiranger:

*ustoppelig snorking om nettene fra personen jeg deler seng med(hanne østby).
*estisk. trenger jeg si mer?
*at joker stenger kl sju.
*at det blir støvete på gulvet 5 sekunder etter at man har støvsuget rommet.
*at hanne ALLTID lar døren til rommet stå på vid gap om morningen når hun går på badet, mens jeg fortsatt ligger og sover.
*sure polakker.
*at noen alltid skal velge hvilken film man skal se om kvelden.
*det er snø på alle tv- kanalene.
*det er liklukt i kjøleskapet.
*at 25 motorsykler druser forbi når man ser på OTH.
*at jeg aldri klarer å stå opp til frokost.
*at hanne & jeg alltid blir superhypre og får lættis i en time når vi egentlig har tenkt til å legge oss. (dette irriterer forresten kanskje andre mer..)
*hyppige dialektskift fra samtlige medarbeidere.
*at internett er det tregeste EVER!
*det skotskrutete vegg-til-vegg teppet i trappen.

But when I get annoyed, I stop being annoyed and be awesome instead! :D

Ingen kommentarer: