onsdag 3. juni 2009

Pakke i posten!

Idag skjedde det jeg har ventet på. I dagesvis har jeg spent sjekket posthylla i kantinen på jobben, i påvente av min nye kjærlighet. Og idag kom den! En nydelig, liten, hvit mini-pc! Jeg elsker den! <3

Ellers er livet stort sett det samme i Geiranger. Bortsett fra at jeg hadde min første fridag igår da. Og det var herlig. Vi (Hanne & jeg) sov lenge. Deretter gikk vi ned på Cafe Ole og fikk gratis morgenkaffe av den kjekke baristaen Jack fra USA. Og resten av dagen ble tilbrakt i fridags-rus. Noe vi begge trengte for å orke å ta fatt på en uke med hardkjør som stuepike.
Når oppholdet mitt i Geiranger er over, skal jeg regne ut hvor mange senger jeg har redd opp, bad jeg har vasket og ikke minst hvor mange kilometer med støvsuging jeg har lagt bak meg. Ser for meg store mørketall her!

Status for SK09 er per dags dato: Såvidt påbegynt i form av ufrivillig slanking, da det er umulig å få tak i mat før og etter jobb. Fortsettelse følger..

Ha en fin onsdag, og takk for meg! :)

Ingen kommentarer: