tirsdag 16. juni 2009

mine 3.




Etter en koselig kveld med 3 herlige jenter, kom jeg plutselig til å tenke på hvor heldig jeg er. Og jeg mener de 3 herlighetene fortjener en plass på bloggen min. Faktisk et helt blogginnlegg.

Jeg har nemlig de 3 beste vennene i hele verden. Har selvfølgelig mange andre bestevenner, venner, kafetur-venner, facebook-venner og barndomsvenner også. Men mine 3 er helt spesielle. Ifjor på denne tiden kjente jeg ingen av dem. Men etter et år sammen på folkehøgskole er det ingen som kjenner meg bedre enn nettopp disse tre.
Vi har tilbrakt omtrent hvert eneste minutt sammen siden den dagen vi møttes. Vi har ledd sammen, grått sammen, vært sinte sammen, vært stille sammen, vært på fylla sammen, vært kleine sammen, lært å skate sammen, lært å surfe sammen, vært i USA sammen, vært på utallige fjellturer sammen, hatt evig mange jentekvelder sammen, og ikke minst blitt kjent med hverandre sammen. Har fått så utrolig mange gode minner sammen med mine 3, på kort tid. Og flere skal det bli. Til høsten skal vi nemlig ut å reise sammen. Minus Hanne. For hun skal til sitt andre hjemland Etiopia. Mer info om turen, både vår og Hannes kommer senere.

<3

Ingen kommentarer: