onsdag 24. juni 2009

lillelørdag.

Idag har jeg hatt FRI! Og det har vært ganske digg og litt ikke-digg. Hanne & jeg har spist vaffelfrokost på brygga, drukket iste på Cafe Ole og spist hamburgermiddag på Bistroen. Det er den siste onsdagen til Hannemin i Geiranger, og det er trist. Veldig trist. Hanne har nemlig fått jobb i en barnehage hjemme i Larvik, og hun starter på mandag. Ettermiddagen har gått med til litt gråting og vedmodighet. Men så bestemte vi oss for å drikke litt hvitvin i hagen, og det var en god idè for plutselig ble tårer omgjort til latter og hygge. Sola skinner og vi ersmåfulle. E liår det! Og e liår Hanne!


Nå er det bare to dager til jeg ser Jens, og jeg gleder meg masse! Jens er kul og veldig kjekk! Og det er ikke feil! :)

Dagens Refs: Skrivefeil. Er det noe jeg ikke takler, er det skrivefeil. Her er et godt eksempel på hva som gir meg frysninger helt inn til margen.

Våre siste dager sammen i Geiranger i bilder

Ingen kommentarer: