onsdag 17. juni 2009

kødder du med trynet mitt?

I tillegg til Dagens Refs, har jeg nå en Kveldsrefs jeg gjerne vil dele. Den dreier seg om min samboer. Hun har nemlig en del uvaner jeg både irriterer og gleder meg over.
Uvane 1: Hun bruker minst ti minutter på å fortelle en (poengløs) historie, og sporer gjerne av opptil flere ganger underveis i fortellingen, før man til slutt må minne henne på hva hun egentlig skulle fortelle.
Uvane 2: Hun fanger promper i dyna om kvelden.
Uvane 3: Hun låner truser av meg fordi hun ikke har flere rene igjen selv.
Uvane 4: Hun ler så hun skvetter i trusa.
Uvane 5: Hun hysjer på meg fordi hun har skypedate.
Uvane 6: Hun har skypedate hveeeer kveld.

Jeg digger Hanne, for Hanne er den råeste dama jeg kjenner!
Takk for deg. <3

Og takk for meg!

3 kommentarer:

helene sa...

Hahaha, ikke no særlig typisk hanne da!! Savner dere sinnsykt jenter!<3

Henriette sa...

Savner deg også Helene! Vi forventer besøk, og vi gleder oss!!! :)

Hanne sa...

Nei fy flate pannekake, du er drøy Helene!
Jeg savner deg!!! KOMKOMKOM så kan jeg fise litt på deg. <3